Meet Me Halfway

Hi Everyone !  🙂

Welcome to my Blog… Emoțiile îmi cuprind cuvintele de început, însă sper ca entuziasmul meu si pasiunea mea pentru.. fashion, travelling, parties și scris să vă stârneasca curiozitatea de a citi următoarele mele porsturi.

Motivația mea de a începe un blog a fost inspirată de faptul că în Romania partea feminină deține majoritatea controlului asupra bloggurilor de fashion , iar pe partea masculină numărul blogurilor este mai redusă. Având în vedere aceste aspecte am hotărât că e momentul să-mi încerc norocul in lumea Bloggerilor. Așadar în continuare voi publica articole Streetstyle , Office-style.. diferite ținute pentru o diversitate de evenimente ( mai ales clubbing) , cele de zi cu zi și cu multe alte surprize. Sper ca ideile mele pe care o sa vi le prezint pe parcurs să vă inspire următoarele ținute pentru care o să optați.

P.S. Nu uitați “Always dress like you are going to see your ex “.

Ne vedem in curand. KIsses !

 https://www.youtube.com/watch?v=6KABmnF2T6M

DSC_0126DSC_0116

Leave a Reply

