The Suburbs

Hello Guys !

După câteva zile de pauză de la primul meu post azi revin cu unul nou, unul mai Smart, perfect pentru o întâlnire de business  în afara biroului , dar și pentru un date frumos și romantic.. unde poți  să faci o părere foarte bună din prima.

Smuggleryzed

untitled-46

De ce “The Suburbs” ?  Pentru ca e una din piesele mele favorite și  pentru că am petrecut o zi frumoasă in suburbiile Clujului. Sunt sigur că aveți și voi o piesă favorită sau chiar mai multe la care vă găndiți în unele momente ale vieții.Eu am 10 și o sa incerc să le pun in posturi , asta in cazul în care  se incadrează desigur. 😀

Aici o aveți. Enjoy it !

http://bit.ly/1sH9fFL

untitled-47

untitled-48

Câteva detalii despre ținuta mea ! 

untitled-27 untitled-30 untitled-31

Cămașă Fantasy Light Blue ( Selected Homme )

Sacou One Derek Grey Blazer ( Selected Homme )

Pantofi Sel Sprint Grey ( Selected Homme )

Blugi H&M ( strâmtați la comandă )

( În afară de blugi , tot ce se află pe mine se poate achiziționa din magazinul Smuggler, la etajul 1, lângă Vodafone, Iulius Mall , Cluj )

Eu sunt un mare fan al cămășilor colorate, cum ați văzut și în primul  post și cum o să vedeți in continuare  nu port cămăși simple.. ceva print micuț sau special trebuie sa aibă  neapărat . Pantofii și sacoul nu mă caracterizează, dar e bine sa mai schimbăm câteodata ,  să nu devenim prea comuni.. și nici nu sunt așa incomozi precum credeam eu, haha! 😛

Vremea, pădurea, culorile, fotografele,  toate au fost perfecte in ziua aceasta , sper că îndeajuns de mult ca să vă placă articolul de azi. 

untitled-25

See you soon. 

Bye ! 

2 thoughts on “The Suburbs

Leave a Reply

