Funktober

untitled-20

I’m back 😀

Dupa cum probabil ati observat si voi, Clujul este mai mult decat insorit zilele astea!  Avem parte de o toamna mai mult decat frumoasa atat din punct de vedere cromatic cat si climatic, haha. 

Cred ca toti ati folosit macar o data expresia “Cluj Life ma scoate din casa”, nu? Ei bine, pe mine soarele ma scoate din casa! Nu am putut sa nu observ “aglomeratia” din parcuri, dar nu numai, din ultimele zile.

Cert e ca am ajuns si pe la gara (pentru ca unii mai primesc pachet de acasa) unde am dat peste niste opere de arta (street art) realizate de artisti clujeni in cadrul evenimentului  TIMAF.

Trenul are intarziere 40 de minute so … take a look 🙂

A&I-1 A&I-2

A&I-3 A&I-6

Referitor la tinuta mea, am decis să-mi iau pantalonii scurți preferați (modificati de mine) pe care i-am alaturat unui tricou alb, simplu si lejer (Zara) asupra caruia “am aruncat” un jerseu negru (Bershka). Am completat look-ul cu palaria H&M mentionata in postarile anterioare pentru ca dor de mare.

A&I-8A&I-5

untitled-18

Acum să laud puțin second-urile din Cluj-Napoca, deoarece  adidasii din poze i-am gasit la Remarcabil și sunt preferații mei EVER, culori tari pentru zile happy!  Sunt sigur că mulți clujeni știu ce înseamnă numele acestui magazin! 

untitled-14 untitled-15

10736234_10203009444016975_290445878_n

Credite foto: Andra Roman  

Ohh Cluj, what’s next? I will think about that!

bye ! 😀

2 thoughts on “Funktober

Leave a Reply

