Shop with Smuggler/ Celebrate with Midi

Bau !

DSCN0588

Azi m-am trezit foarte entuziasmat din mai multe motive.. Faptul că in sfârșit am ajuns la cea mai așteptată zi din saptămâna, ziua de Vineri! Gândul ăsta ma face să stau toate ziua cu zâmbetul pe buze, chiar si la job.

Mulți dintre voi  știu deja că lucrez in magazinul Smuggler ( Iulius mall ).. chiar și azi, dar asta nu mă oprește să fiu bine dispus și cu chef!  I love my job.. îmi plac colegii, îmi place atmosfera.. și cel mai important,  imi place să mă îmbrac , haha!

În fiecare vineri si (și Sâmbătă  daca e) mă întreb.. cu ce mă îmbrac și unde ies? Azi la a 2-a întrebare raspunsul este clar . MIDI îMPLINESTE 7 ANI!

Special Guest :  Paco Osuna !

Here’s the event, Attend! 🙂

http://on.fb.me/1ubWYL2

10711037_10205462892478559_7490965345781579239_n

Revin la prima întrebare..

Cu ce ma îmbrac?

Cu ajutorul Smugglerului ( care e un prieten foarte bun când vine vorba de ținute mișto pentru weekend.. și nu numai) și colegului meu Butean Adrian am să vă introduc in lumea tricourilor  de la Smuggler !

Ready?

 DSCN0498 DSCN0532

DSCN0502 DSCN0522

DSCN0535

DSCN0568 DSCN0560

DSCN0573

DSCN0586DSCN0585

DSCN0555

 Tricourile variează între prețurile de 45-85 Ron !

( Nu am facut poze la toate tricourile, să aveți și surprize când vizitați magazinul )

  • Jack & Jones 
  • Selected

Să vă mai pun niște poze și cu magazinul, să vedeți ce frumos este decorat !

DSCN0474 DSCN0478

DSCN0475

DSCN0487

DSCN0476

Atât despre tricouri și magazin !

See you tonight !

midi

7 YEARS OF CLUB MIDI

😀

Leave a Reply

