Casual days #1

HEY 🙂 

IMG_5760

Magazinele second-hand iar m-au dat peste cap când am găsit articolul meu preferat ( momentan )… asta până ce nu dau de ceva mai frumos , haha ! Tind să cred că astfel ne gândim cu toții ! Un pulover (ASOS ) mai gros de fel cu un print simplu, dar totuși frumos, mărimea..este mai mare, un XL pentru că nu aveau alte marimi, dar eu totuși ma bucur că nu am avut alte opțiuni  …mă simt super bine in el așa cum e! Magazinul este Tabita ( de pe eroilor ) și a costat doar 35 de leuți !

IMG_5758 IMG_5743 IMG_5755

Săptămâna trecută am trecut și pe acasă la Salonta ( județul Bihor ) și mi-am găsit Vansurile din piele.. pe care le am de vreo 3 ani ( Brandul contează/ U-man ) și merge perfect cu puloverul nou și cu o pereche de pantaloni mai lejeri, mai sport. 

images

IMG_5763

Full-cap ul nu este din piele dar  e o imitație  bună și foarte  la modă !

G-Dragon Dope Leather SnapbackAm achiziționat-o din magazinul Smuggler, brandul e ONLY, da, de fete dar ce contează, nu se vede și oricum purtăm in ce ne simțim bine ! 🙂

IMG_5756

IMG_5761

IMG_5748

IMG_5752

Am prins o vreme fooarte frumoasă la shooting, mi-am permis sa ies doar cu pulovărul pe mine.. dar m-am gândit și la zilele friguroase și mi-am luat o geaca Zara ( tot zilele astea ) demențială cu care va urma un post, IT’S A MUST ! Pozele ies foarte fain și încă e plin cu frunze peste tot, am să incerc să fac cât mai multe posturi cu vremea asta favorabilă că dupa urmează iarna friguroasă, alb, negru, gri.. și atunci am să incep să vă plictisesc cu mai puține ținute și mai multe evenimente ce vor avea loc in CLuj !

Vă zic unul și acum !

Weekendul viitor ” RUDIMENTAL ” la Cluj

Am o colaborare nouă  cu TRANSYLVANIA MUSIC EVENTS !

https://www.facebook.com/TransylvaniaMusicEvent

Piesa !

http://bit.ly/1fsN3UD

IMG_5777

Photo credits : Lilla Cotuna 

Am să revin in curănd cu mai multe detalii ,

V-am pupat !

One thought on “Casual days #1

Leave a Reply

