Come fly away

https://goo.gl/aT4cSL

IMG_2190

Hello all.

La ce m-aș putea gândi într-o zi de vară așa călduroasă, dacă nu la festivaluri?

Eu am de trăit 2 evenimente mari în luna aceasta. Primul este faimosul Tomorrowland ( de ziua mea în 5 iunie am primit cadoul, un bilet pe ziua de sâmbătă)  . Acolo am să întâlnesc câțiva artiști pe care am să ii revăd și în Cluj în cadrul festivalului Untold. Dimitri Vegas & Like Mike, Armin van Buuren… de câți ani visez să ii văd, iar luna aceasta am să reușesc de 2 ori în aceeași săptămână. Cred că pot să mă consider destul de norocos, hehe 🙂

Azi mi-au sosit Nikeurile comandate de pe net, m-am îmbrăcat repede și am ieșit la niște poze în fața blocului. Am zis să mă mândresc un pic… adaugănd câteva gănduri  în legătura cu luna aceasta și partyurile care mă așteaptă.

O să am niște colaborări mișto în următoarele săptămâni.

Am să revin cu mai multe detalii.

Have a beautiful day.

🙂

Câteva poze cu ținuta mea. Eu zic că este numai bine la un pic de bumtzi, la un festival, ziua, cu un Bullfrog in mână. HA!

IMG_2205

IMG_2218

IMG_2227

IMG_2222

IMG_2239

Maieu : Zara

Pantaloni : Jack & Jones

Pălărie: Zara

Flanelă : Jack & Jones

Șoșoni : Nike

Leave a Reply

